سامان نویس

مجله ای برای پیشرفت

سامان نویس

مجله ای برای پیشرفت

پیوندها

۱۰ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در مورد میزان اثرگذاری و عوارض لیزر موهای زائد ابهامات بسیاری وجود دارد که در مقالات دیگر سایت در مورد آن‌ها صحبت کرده‌ایم. به طور کلی اگر لیزر درمانی توسط اپراتور مجرب، تحت نظر پزشک و در کلینیک‌های معتبر انجام شود، اثربخشی فوق‌العاده‌ای داشته و روشی کاملاً ایمن خواهد بود.
مراقبت‌های بعد از لیزر موهای زائد:
مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد(https://termehmedgroup.com/laser/laser-hair-removal/) بسیار ضروری است و رعایت کردن  ان تاثیر به سزایی در نتیجه ان دارد
تا چند روز بعد از کارهایی مانند وکس، الکترولیز، لایه برداری، تاتو، روش‌های جوانسازی مختلف مانند هایفوتراپی، اندولیفت، میکرونیدلینگ و … خودداری کنید. اگر قصد دارید هر یک از این کارها را بکنید، حتماً تا زمان تایید پزشک دست نگه‌ دارید. حداقل ۴-۵ روز نباید این کارها را انجام دهید. به علاوه تا ۲۴ ساعت بعد از لیزر از کرم‌های بیلیچینگ و همچنین محصولات معطر استفاده نکنید.
بعد از لیزر موهای زائد باید از هر فعالیت یا موقعیتی که باعث گرم‌تر شدن پوست می‌شود، دوری کنید. گرم شدن بیشتر پوست باعث آسیب‌ها و بروز عوارض جانبی می‌شود.
مثل ورزش، فعالیت فیزیکی، جکوزی، سونا و مواردی از این دست باعث گرم شدن بافت پوستی می‌شوند. از این شرایط و موقعیت‌ها برای حداقل ۴۸ ساعت بعد از لیزر درمانی دوری کنید.
برنزه نکنید
:تفاوت هزینه لیزر موهای زائد
تمام دستگاه های لیزر برای جلوگیری از گرمای بیش از حد در سطح مجاورت با پوست، ملزم به داشتن خنک کننده (یا کولینگ) هستند. این کولینگ ها معمولا با باد ساده و یا ترکیب با آب کار می کنند.

برخی دستگاه ها برای کاهش هزینه نگهداری، در محل اتصال هندپیس به بدن از آلومینیوم  استفاده می کنند تا به نوعی حس خنکی ایجاد کنند. اما این روش نمی تواند به طور کامل جلوی گرما و حس سوزش ایجاد شده را بگیرد.
کمپانی کندلا در روشی انحصاری، به جای استفاده از باد ساده، از گازهای فوق سرد کرایوژن استفاده می کند. این خنک کننده که DCD نام دارد، در چندمیلیونیوم ثانیه، پیش از تابش پالس لیزر، کرایوژن را به سطح پوست شلیک می کند تا متوجه سوزش و درد نشوید.
 

  • سئو سامان
  • ۰
  • ۰

تزریق بوتاکس یکی از درمان های زیبایی است که کاربرد بسیار خوبی برای رفع چین و چروک ها دارد. بوتاکس در قسمت پیشانی متقاضیان زیادی دارد و نتایج خیلی خوبی را بر چهره افراد به جا می گذارد.

یکی از نکاتی که در مورد بوتاکس اهمیت دارد موقتی بودن آن است. اثر تزریق بوتاکس معمولا بعد از ۳ الی ۶ ماه از بین می رود و پس از آن لازم است که دوباره تزریق انجام شود.

به همین خاطر ما در این مقاله به طور خاص به بوتاکس پیشانی می پردازیم و این که چگونه می توان ماندگاری بوتاکس پیشانی را افزایش داد.

تزریق بوتاکس پیشانی

در روز درمان، پزشک شما با استفاده از سوزنی ریز و نازک تزریق بوتاکس را در قسمت پیشانی انجام می دهد. این تزریق بسیار راحت است و بلافاصله بعد از آن می توان فعالیت های روزمره را از سر گرفت. بوتاکس در طی یک ۱ الی ۲ روز عضلات پیشانی را ریلکس و رها می کند و باعث کشیده تر شدن پوست می شود. پس از ۷ الی ۱۰ روز هم اثرات خود را به خوبی نشان می دهد و چین و چروک ها را محو می کند.

اما عوامل مختلفی بر ماندگاری بوتاکس پیشانی اثر می گذارند که بیماران باید آن ها را در نظر داشته باشند و نکاتی را رعایت کنند.

 

عوامل موثر بر ماندگاری بوتاکس پیشانی

عوامل مختلفی بر میزان ماندگاری بوتاکس پیشانی اثر دارند که در ادامه هر یک از آن ها را توضیح خواهیم داد.

متابولیسم

افراد مختلف میزان متابولیسم متفاوتی دارند. به همین علت برخی از بیماران، بوتاکسی که تزریق شده است را زودتر جذب می کنند و برخی دیرتر. اما در اکثر افراد اثرات بوتاکس پیشانی معمولا تا ۴ ماه قابل رویت است.

خطوط پیشانی

اندازه و عمق خطوط پیشانی اثر زیادی بر میزان ماندگاری بوتاکس این ناحیه دارند. هر چه که عمق این خطوط بیشتر باشد، تاثیرات بوتاکس زودتر از بین خواهد رفت.

میزان فعالیت

ورزش اهمیت زیادی دارد. اما تمرینات بدنی بیش از حد، عضلات را به شدت منقبض می کنند و اثر تزریق را زودتر از بین می برند.

 

منبع: کلینیک ترمه

  • سئو سامان
  • ۰
  • ۰

در لیزر، پوست و موی فرد و محل لیزر بسیار مهم است. بنابراین بهترین نوع پوست و مو، پوست سفید و موی ضخیم و تیره است. در عین حال هر چه پوست تیره تر و مو نازک‌تر باشد درمان لیزر به طور نسبی نتیجه بخش است.

در محل‌هایی مثل صورت و... که گیرنده‌های هورمونی وجود دارد و به دلایل ژنتیکی و افزایش هورمون‌های مردانه، موهای موجود در این محل‌هاخشن و ضخیم می‌شوند، کاملا با لیزر درمان نمی‌شوند و بعد از یک یا چند سال مجددا رشد می‌کنند و به تکرار سالانه لیزر احتیاج دارند.

 لیزر موهای زائد جزو لیزرهای پرتوان است و باید در مکانی انجام شود که متخصصان پوست حضور داشته باشند و این کار یا توسط خود آن متخصص یا زیر نظر او انجام شود.

عوارض لیزر موهای زائد:

لیزر موهای زائد، عوارض طولانی مدت شناخته شده‌ای ندارد. عوارضی چون ناباروری و سرطان‌زایی یا مشکلات هورمونی و یا تاثیری در عملکرد غدد لنفاوی و تخمدان‌ها به دنبال نخواهد داشت.

لیزر موهای زائد برای چه کسانی ممنوع است؟

کسانی که برنز کرده اند

کودکان و رنان باردار ممنوع

لیزر موهای زائد چند جلسه است؟

کسانی که پوست سفید و موی ضخیم و تیره دارند طی پنج شش جلسه یا کمتر درمان انجام می‌شود، ولی هر چه پوست تیره‌تر و مو نازک‌تر باشد تعداد جلسات بیشتر می‌شود. 

 

 

  • سئو سامان
  • ۰
  • ۰

دوسالانه‌های هنری در وب‌سایت « درز »

«بی‌ینال» یکی از مهم‌ترین بسترهای نمایش آثار هنرمندان در دنیای معاصر به شمار می‌آید و برای مخاطبان هنر نامی آشنا است. بینال یا دوسالانه به‌معنای هر رویدادی است که هر دوسال یک‌بار برگزار ‌شود.

 وب‌سایت «درز» فعالیت خود را از سال 1394 با هدف ایجاد منبعی دقیق و جامع درباره‌ی هنر و هنرمندان معاصر ایران آغاز کرده است. این پلتفرم فعالیت‌ هنرمندان ایرانی در رویدادهای داخلی و خارجی را به دقت رصد می‌کند و آرشیو کاملی از آثار ارائه‌شده و اطلاعات این رویدادها فراهم کرده است.

«بی‌ینال» یکی از مهم‌ترین بسترهای نمایش آثار هنرمندان در دنیای معاصر به شمار می‌آید و برای مخاطبان هنر نامی آشنا است. بینال یا دوسالانه به‌معنای هر رویدادی است که هر دوسال یک‌بار برگزار ‌شود. در دنیای هنر بینال برای توصیف نمایشگاه بین‌المللی بزرگی به کار می‌رود که هر دو سال یک‌بار با هدف نمایش و ارائه‌‌ی هنرهای معاصر برپا می‌شود. بی‌ینال‌ها با نمایش آثار هنرمندان شناخته‌شده و همینطور کشف و معرفی هنرمندان جوان و نوظهور، نقش مهمی در زمینه‌ی خرید و فروش آثار هنری ایفا می‌کنند.
بی‌ینال ونیز اولین دوسالانه‌ای بود که در سال 1895 برگزار شد. در آن زمان هنرهای معاصر در موزه‌های هنرهای زیبا نمایش داده نمی‌شد؛ پس این دوسالانه با هدف ایجاد یک نمایشگاه جهانی برپا شد تا بستری را برای ارائه‌ی هنر معاصر و بازاریابی هنری فراهم کند. با موفقیت چشمگیر و استقبال بی‌نظیری که از بینال ونیز شد، کم‌کم دیگر کشورها غرفه‌ی ملی خود را در این بی‌ینال برپا کردند که اولین کشور، بلژیک بود. بی‌ینال ونیز هنوز هم یکی از مهم‌ترین دوسالانه‌های جهانی به‌شمار می‌آید و بیش‌از سی کشور جهان در آن غرفه‌ی دائمی دارند. عبارت بی‌ینال از آن زمان برای معرفی سایر رویدادهای دوسالانه‌ی هنری به کار می‌رود. بی‌ینال سائوپائولو بعد از بی‌ینال ونیز، قدیمی‌ترین دوسالانه‌ی جهانی است. این بی‌ینال در سال 1951 تأسیس شد. 
وضعیت دوسالانه‌های معاصر با گذشته تفاوت زیادی دارد. اولین بی‌ینال ونیز یک رویداد فرهنگی منحصربه‌فرد بود؛ اما از دهه‌ی 1990 صدها دوسالانه در سراسر جهان برگزار شد. بی‌ینال ونیز در زمینه‌ی معرفی و ارائه‌ی هنر معاصر پیشگام بود؛ اما از دهه‌ی 1960 به مرور موزه‌هایی برای نمایش هنر معاصر تأسیس شد.
در دوسالانه‌های معاصر توجه به روابط بین‌المللی اهمیت زیادی دارد. مسأله‌ی جهانی‌ بودن هنر که در بی‌ینال ونیز مطرح شده بود اما رعایت نمی‌شد، با رواج بحث‌های پسااستعماری و بازاریابی قومی زیر سؤال رفت و گرایش اروپامحوری که نسبت‌به هنر در عرصه‌ی نمایشگاه‌های جهانی وجود داشت با چالش روبه‌رو شد. کم‌کم صحنه‌های هنری دیگر کشورها که در حاشیه‌ی این رویدادها قرار داشت یا اصلاً در آن جایی نداشت، مورد توجه قرار گرفت. امروزه نه تنها در دوسالانه‌ها آثاری از کشورهای آمریکای جنوبی، آفریقا، آسیا و خاورمیانه ارائه می‌شود؛ که در هرکدام از این مناطق نیز بی‌ینال‌های هنری برپا می‌شود.
در اواخر قرن بیستم دوسالانه‌ها در سراسر جهان افزایش چشمگیری پیدا کردند و بی‌ینال‌های سراسر جهان، مانند بی‌ینال پاریس، بی‌ینال لیورپول، بی‌ینال پراگ، بی‌ینال پکن، بی‌ینال شارجه، بی‌ینال بخارست و بی‌ینال استانبول نیز شهرت زیادی پیدا کردند. این انفجار نمایشگاه‌های بین‌المللی بزرگ هنری نشان‌دهنده‌ی رونق گسترده‌ی بازار هنر در عرصه‌ی جهانی است.
 

اثر رضا لواسانی در پاویلیون ایران در دوسالانه‌ی ونیز در سال 2019

اثر رضا لواسانی در پاویلیون ایران در دوسالانه‌ی ونیز در سال 2019
 

هر سال تعداد زیادی دوسالانه در سراسر جهان برگزار می‌شود. هنرمندان ایرانی نیز در این رویدادها حضور پرشوری دارند. به‌عنوان مثال در آخرین‌ دوره‌ی بی‌ینال ونیز که در تاریخ 21 اردیبهشت تا 3 آذر 1398 با موضوع «باشد که در زمان جالبی زندگی کنید» برگزار شد، رضا لواسانی، سمیرا علیخانزاده (samira alikhanzadeh) و علی میرعظیمی، با کیوریتوری علی بختیاری در پاویون ایران حضور داشتند. وب‌سایت «درز» تمام این رویدادهای مهم را به دقت رصد کرده و اطلاعات مربوط به آن‌ها در صفحه‌ی بی‌ینال‌های این پلتفرم قابل دسترسی است.
هنر ایران نیز در زمینه‌ی برگزاری بی‌ینال‌ها فعال بوده است. اولین بی‌ینال ایران در سال 1337 به همت مارکو گریگوریان در تهران شکل گرفت. اولین دوره‌ی این رویداد در کاخ ابیض برپا شد و در آن آثار نقاشی و مجسمه به نمایش درآمد. پنج‌دوره بی‌ینال تهران تا سال 1345 برپا شد و این رویداد نقش مهمی در معرفی هنرمندان معاصر ایران و گرایش‌های مختلف هنری ایفا کرد. در سال 1370 اولین بی‌ینال نقاشی بعد از انقلاب در موزه‌ی هنرهای معاصر برگزار شد. طی این سال‌ها نه‌تنها دوسالانه‌ی نقاشی تداوم داشته، بلکه دوسالانه‌های دیگری در رشته‌های مجسمه‌سازی، سفال و سرامیک نیز برگزار شده‌اند که در زمینه‌ی معرفی هنرمندان و پیوند آن‌ها با رویدادهای جهانی فعال هستند. تمام اطلاعات مربوط به بینال‌های ایران نیز در بخش بینال‌های وب‌سایت «درز» قابل مشاهده است و به دقت پوشش داده شده است.
 

چیدمانی از مریم فرشاد در دوسالانه‌ی مجسمه‌سازی تهران در سال 1399

چیدمانی از مریم فرشاد در دوسالانه‌ی مجسمه‌سازی تهران در سال 1399

 
با ورود به صفحه‌ی بی‌ینال‌ها در وب‌سایت «درز» لیست تمام بی‌ینال‌های در حال نمایش، بی‌ینال‌های پیش‌ِ رو و بی‌ینال‌های گذشته در دسترس است. در بخش اول بی‌ینال‌ها، که به رویدادهای در حال نمایش اختصاص دارد، نام هر بی‌ینال و اطلاعات مربوط به زمان برگزاری هرکدام ارائه شده است.
با باز کردن صفحه‌ی مخصوص هر بی‌ینال ، اطلاعات کامل این رویداد، شامل تاریخچه، عنوان، پوستر، زمان برگزاری، هنرمندان ایرانی شرکت‌کننده در آن و کیوریتور پاویون ایران معرفی شده‌ و عکس‌هایی از سالن نمایشگاهی، آثار ارائه‌شده و فضای کلی آن قرار دارد. همچنین در صفحه‌ی هر بینال، آدرس، اطلاعات مکانی، وب‌سایت و همچنین اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به آن‌ها قرار داده شده است.
این روند برای تمام بی‌ینال‌های پیشِ رو و گذشته نیز فراهم شده و مخاطبان می‌توانند به‌دقت و به‌صورت کامل، این رویدادهای هنری و اطلاعات مربوط به هرکدام را در صفحه‌ی بی‌ینال‌های وب‌سایت «درز» مشاهده کنند. در بخش بی‌ینال‌های گذشته، امکان دسته‌بندی یا نمایش بی‌ینا‌ل‌ها بر اساس نام، سال یا شهر محل برگزاری وجود دارد و مخاطبان می‌توانند به سادگی به اطلاعات مربوط به بی‌ینال مورد نظر خود دست پیدا کنند.
وب‌سایت «درز» تلاش کرده فعالیت هنرمندان در رویدادهای داخلی یا بین‌المللی را به دقت رصد و ثبت کند و آرشیو دقیق و کاملی از آثار هنری و هنرمندان معاصر ایران گردآوری کند. این پلتفرم فعالیت تمام بی‌ینال‌های جهان را دنبال می‌کند و آثار هنرمندان ایرانی که در این رویدادها عرضه شده را به‌دقت جمع‌آوری می‌کند. وب‌سایت ««درز» بایگانی تصویری و نوشتاری دقیقی از فعالیت هنرمندان ایرانی جمع‌آوری کرده و این آرشیو منبع جامعی برای تمام مخاطبان دنیای هنر تجسمی فراهم کرده است.

 

منبع: https://article.tebyan.net/478097

  • سئو سامان
  • ۰
  • ۰

جوانسازی پوست چیست؟
جوانسازی پوست به فرآیند احیاء کردن بافت‌ و قابلیت‌های از دست رفته پوست گفته می‌شود. عوامل مختلفی وجود دارد که جوانی و شادابی پوست را تحت تأثیر قرار می‌دهد. این عوامل به مرور زمان پوست شاداب و سالم شما را پر از چین و چروک، تیرگی و افتادگی می‌کند مثل ژنتیک،بالارقتن سن و ...
جوانسازی پوست با تکنیک لیزر اندولیفت:
این دستگاه با استفاده از امواج لیزر دایود و میکروفیبر هایی به اندازه یک تار موی انسان، از یک طرف سبب تحریک کلاژن سازی و ریمادلینگ رشته های کلاژن شده و از طرفی با اثر روی بافت چربی سبب ذوب شدن چربی اضافه شده و این کار باعث می‌شود که سلول‌های چربی اضافه‌ای که باعث افتادگی و شلی پوست شده‌اند، از بین رفته و پوست بافت مستحکم و طبیعی خود را به دست آورد. همچنین بخش‌هایی از صورت و گردن که به علت وجود پوست اضافه تقارن خود را از دست داده‌اند، با استفاده از لیزر اندولیفت ترمیم می‌شوند.
هزینه لیزر اندولیفت در مقابل کارایی و تاثیرگذاری فوق‌العاده آن و البته در مقایسه با هزینه‌های سنگین جراحی بسیار ناچیز است. از طرفی جوان‌سازی پوست با استفاده از لیزر اندولیفت یک روش غیرتهاجمی به حساب می‌آید که نیازی به برش، بخیه، بیهوشی و بی‌حسی و یا حتی پانسمان ندارد. این فرآیند بدون نیاز به سپری کردن بستری یا نقاهت تنها به اندازه چند جلسه یک ساعته وقت شما را می‌گیرد.

در ایران کلینیک ترمه مجهز به لیزر اندولیفت است که توسط پزشکان متخصص، فرآیند جوانسازی را بر روی متقاضیان اعمال می‌کند. گروه پزشکی ترمه مطابق با استانداردهای روز دنیا عمل کرده و رضایت متقاضیان را در درجه اول اهمیت قرار می‌دهد.
مزیت لیزر اندولیفت :
دوره نقاهت کوتاه تری نسبت به سایر روش‌های زیبایی دارد.
در طول مدت درمان هیچ زخم و اسکاری در صورت دیده نمی‌شود.
به دلیل غیر تهاجمی بودن، این روش نیازی به بخیه زدن ندارد.
برای انجام این عمل، هیچ نیازی به بیهوشی نیست و تنها با تزریق بی حسی انجام می‌شود.
هزینه مناسب تری در مقایسه با سایر روش‌ها دارد
لیزر اندولیفت در کدام نقاط بدن کاربرد دارد؟
اندولیفت باعث از بین رفتن چربی های بئن نیز میشود از جمله  ران و بازو 
ماندگاری اندولیفت به په عواملی بستگی دارد؟
نوع پوست
وضعیت بدن فرد
میزان و نوع مشکلات صورت
پلکسر:
پلکسر جایگزین روش بلفاروپلاستی و لیفت و همچنین از بین برنده جای زخم است که به عنوان یک روش جهت زیبایی که خیلی سریع تر و ایمن تر انجام می گیرد، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش با برداشتن پوست اضافه در اطراف چشم و قسمت های دیگر، بدون نیاز به تیغ جراحی و ایجاد بخیه به رفع مشکلات پوست و اطراف چشم کمک می شود
مراقبت های قبل از پلکسر:
 انتخاب یک کلینیک درمانی همراه با یک پزشک متخصص
مشاوره شدن قبل از درمان توسط متخصص و در نظر گرفتن مزایا و معایب درمان
 قبل از درمان از مصرف داروهای رقیق کننده خون مثل ناپروکسن و ایبوپروفن خودداری کنید.
 اگر متخصص برای شما آزمایش تجویز کرد حتماً قبل از اقدام به انجام این روش، آزمایش ها را انجام دهید.
مراقبت های بعد از پلکسر:

مراقبت های بعد از پلکسر بسیار ضروری است از جمله:
از دست زئن به محل مربوطه جلوگیری کنید
از لوازم ارایشی به مدت سه روز استفاده نکنید
 

  • سئو سامان
  • ۰
  • ۰

خرید قطعات و لوازم یدکی رنو

معمولاً برای اشخاصی که دارای ماشین‌های برند رنو هستند ،خرید لوازم یدکی رنو از جمله نکاتی است که همواره دغدغه این افراد به حساب می‌آید. امروزه اگر صاحب پیشرفته ترین ماشین های جهان هم بشوید پس از مدتی بر اثر عوامل مختلف ، مانند تصادف یا استهلاک ، نیاز دارید تا برخی از لوازم خودروی خود را تغییر دهید. پس خرید و قیمت قطعات یدکی رنو اهمیت فراوانی خواهد داشت. در شرایطی که مجبور به تغییر لوازم یدکی خود شوید اصولاً بهتر است تا به سراغ خرید لوازم یدکی با کیفیت بروید؛ زیرا در صورت خرید لوازم با کیفیت پایین تر دچار دو اشتباه بزرگ می شویم. لوازم یدکی باکیفیت پایین تر اگرچه قیمت ارزانی دارند اما طول عمر بالایی ندارند. بنابراین پس از مدتی باید دوباره هزینه اضافی را پرداخت نمایید.خرید محصولات با کیفیت نامناسب می تواند به کارکرد کلی خودروی شما نیز آسیب بزند. بنابراین در این شرایط بهتر است تا از محصولات با کیفیت استفاده کنیم. برندهای مختلف نیز دارای محصولات متنوع و با قیمت های مختلفی هستند. از طرف دیگر به دلیل پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات در دنیای امروز ، به تدریج بسیاری از خریدهای مردم به شکل آنلاین صورت می پذیرد. بنابراین نیاز است تا بتوانیم مناسب ترین فروشگاه اینترنتی در زمینه خرید لوازم یدکی رنو را پیدا کنیم تا بتوانیم اطمینان خاطر کافی را از خرید خود به دست آوریم. خوشبختانه فروشگاه اینترنتی رنو پخش به جهت دستیابی مشتریان به این هدف مهم افتتاح‌شده است. ما با ارائه خدمات ویژه نظیر قیمت لوازم یدکی رنو مناسب و کیفیت خوب می خواهیم تا رضایت قلبی مشتریان خود را به دست آوریم. به همین دلیل در صورت عدم رضایت مشتریان 5 روز ضمانت بازگشت کالا توسط برند ما قرار داده شده است تا بتوانیم اطمینان لازم را به مشتریان خود بدهیم.

قیمت قطعات اصلی رنو

با توجه به نکات مطرح شده می توانیم نتیجه بگیریم که خرید قطعات اصلی رنو با کیفیت مناسب ، برای اتومبیل ما نکته ی حائز اهمیتی است. همان گونه که می توانید در سایت ما مشاهده کنید ، انواع رنوهای مختلف به شکل های مختلف تقسیم بندی شده است.>زمان، ازجمله مسائل بسیار مهم برای هر کدام از مشتریان محسوب می شود. درواقع دوست داریم تا زمان کمتری را برای خرید محصولات مختلف بگذرانیم . این امر به ما فرصت می‌دهد تا به کارهای مختلف خود برسیم. بنابراین تقسیم‌بندی‌های مختلف خرید قطعات یدکی رنو در سایت رنو پخش به این دلیل صورت گرفته است.  به همین منظور ما قطعات اصلی رنو شامل قطعات موتور،قطعات سیستم سوخت رسانی، قطعات سیستم فرمان و ... را تقسیم بندی کرده ایم تا در روند خرید را برای مشتریان خود تسهیل کنیم. به همین منظور در رابطه با نحوه خرید لوازم یدکی رنو از سایت رنو پخش پس از ورود به سایت ما می توانید تمامی موارد تقسیم بندی را مشاهده کنید. در واقع در دسته بندی های مختلف می توانید نام قطعه ای را که میخواهید را مشخص کنید. فارغ از قطعات مختلف می توانید نوع خودرو خود را شخص کنید و بسیار راحت به قطعه مورد نظر خود دست یابید. بدین ترتیب می توانید بسیار راحت قطعه خود را انتخاب کرده و با پرداخت مبلغ تعیین شده قطعه خود را دریافت نمایید. به منظور اینکه شما بتوانید با اخبار اتومبیل خود و قطعات مختلف آن آشنا باشید بخشی را تحت عنوان وبلاگ به وجود آوردیم تا بتوانید توضیحات کامل را درباره قطعات مختلف داشته باشید.

خرید لوازم جانبی رنو

اگرچه تمامی موارد گفته شده درباره نحوه خرید ممکن است در سایت های مختلف نیز وجود داشته باشد اما خرید لوازم جانبی RENAULT از سایت رنو پخش دارای مزایای مختلفی است . این ویژگی‌ها می تواند علاوه بر قیمت قطعات یدکی رنو جزء مزایای ما نسبت به دیگر فروشگاه‌های اینترنتی لوازم یدکی به حساب بیاید. نکته ی بسیار مهمی که می تواند وجه تمایز ایجاد کند مسئله ی فعالیت فروشگاه به صورت تخصصی بر روی یک برند خاص است. درواقع برخی از فروشگاه های مختلف محصولات مختلف از برندهای مختلف را عرضه میکنند. این امر اگرچه برای آن‌ها سود بیشتری دارد اما موجب می شود تا نتوانند تمامی برند های خودرو را به صورت تخصصی پوشش دهند. اما رنو پخش در مورد لوازم یدکی رنو اینکار را انجام داده است.  در واقع تنها برخی از خودروهای هر برند را تحت پوشش خود قرار می دهند. این امر موجب می شود تا شما اگر خودرویی دارید که در بازار کشور محدود است نتوانید به سادگی لوازم یدکی آن را پیدا کنید. فارغ از این مسئله تمرکز تنها بر روی یک برند مثل قطعات یدکی رنو می تواند خدمات با کیفیت تری را در پی داشته باشد. ما همچنین بهترین قیمت لوازم جانبی رنو را عرضه میکنیم. اصولاً به دلیل تولید هزاران نوع خودروی مختلف امروزه داشتن آشنایی کامل با تمامی خودروهای برند های مختلف کار دشواری است. بنابراین کار بر روی یک برند می تواند به ما این آزادی عمل را بدهد که تنها حیطه آگاهی خود را در یک حیطه بالا ببریم.بنابراین با تخصص کافی تنها در یک عرصه میتوانیم خدمات با کیفیت بهتری را به مشتریان خود ارائه دهیم.

انواع قطعات لوازم یدکی رنو

قطعات لوازم یدکی رنو شامل هزاران تجهیز مختلف می شوند. اما به‌طور کلی می توانیم قطعات لوازم یدکی این برند را به مباحث مختلفی مانند موارد زیر تقسیم بندی کنیم. این قطعات عبارتند از : -قطعات بدنه -قطعات سیستم سوخت رسانی -قطعات سیستم جلوبندی، کمک و تعلیق -قطعات سیستم سرمایش و گرمایش -قطعات سیستم فرمان -قطعات سیستم ترمز -قطعات موتور -لوازم مصرفی -قطعات سیستم برف‌پاک‌کن -قطعات الکتریکی - و ... -شایان ذکر است که می توانید در قسمت دسته بندی ها تمامی موارد ذکر شده را مشاهده نمایید.

  • سئو سامان
  • ۰
  • ۰

از آنجایی که ملاک های زیبایی همیشه  یکی از فاکتور های انسان برای انتخاب است و هر کسی در نگاه اول به شکل ظاهری یک محصول برای خرید آن توجه می کند . می توان گفت که ظاهر زیبا برای هر کالا  یک  امتیاز بزرگ محسوب می شود در هر زمینه ای مثل خرید  لباس وسایل الکترونیکی  ظرف و ظروف و ... اولین چیزی که  خریدار را جذب می کند  شکل ظاهری و زیبایی آن محصول است که موجب فروش بیشتر آن نسبت به سایر محصولات مشابه می شود.علاوه بر اینها باعث حس رضایت و خشنودی در خریدار میشود. این فاکتورها در خرید ماشین هم امری بسیار تاثیرگذار است در ادامه معیار های زیبایی یک خودرو را با هم بررسی می کنیم.

 

رنو ساندرو

لوازم جانبی و یدکی خودرو رنو ساندرو

به عبارت ساده هر چیزی که باعث ارتقا خودرو شما چه از لحاظ ظاهری و چه از نظر کیفی شود جز لوازم جانبی خودرو قرار میگیرد برای اینکه بهتر متوجه شوید چند نمونه ذکر می کنیم به طور مثال  روکش صندلی و فرمان ماشین اضافه کردن سیستم های صوتی قوی و غیره بخشی از لوازم جانبی به حساب می آیند.

با توجه به توضیحات بالا  خرید لوازم جانبی برای افرادی که به اتومبیل خود اهمیت می دهند بسیار لذت بخش است . 

کسانی که از خودرو رنو ساندرو استفاده می کنند می توانند با تهیه لوازم جانبی ساندرو اتومبیلی زیباتر و شکیل تر داشته باشید. البته ما در ادامه این مطلب راهکاری را برای خرید لوازم جانبی به شما معرفی میکنیم که با یک تیر دو نشان می زند. شما می توانید از این فروشگاه خرید لوازم یدکی ساندرو و سایر قطعات و لوازم جانبی را هم انجام دهید. 

 

خرید رینگ رنو ساندرو

یکی از پرکاربرد ترین  لوازم جانبی هر ماشینی رینگ چرخ آن است که زیبایی ظاهری  خودرو را دوچندان میکند . رینگ ها انواع و اقسام مختلفی دارند  و با توجه نوع ماشین سایز بندی های متفاوتی دارند. رینگ چرخ ساندرو فابریک ممکن است بر اثر دزدی یا اتفاقات دیگری از چرخ خودروی شما جدا شود. نبود یک یا چند عدد از رینگ های ساندرو شاید خلل خاصی در عملکرد رنو ساندروی شما ایجاد نکند، ولی زیبایی ظاهری آنرا تحت تاثیر قرار می دهد. رینگ ساندرو را می توانید با قیمت مناسبی از فروشگاه قطعات رنو (رنوپخش) تهیه کنید. سرعت عمل رنو پخش و آنلاین بودن این فروشگاه باعث می شود تا شما درگیری کمتری را برای تهیه رینگ ساندرو داشته باشید؛ قطعا زمانی که یک گزینه ثابت مثل رینگ فابریک ساندرو دارید، ترجیح می دهید وقت کمتری برای خرید از شما گرفته شود، که رنو پخش این امکان را فراهم کرده است.

  • سئو سامان
  • ۰
  • ۰

نحوه سفید کردن واژن با لیزر
تیرگی واژن معمولا به خاطر وجود ملانین در لایه رویی پوست این ناحیه رخ می دهد. اصابت اشعه های بی خطر لیزر در این روش سفیدسازی می تواند موجب از بین رفتن این لایه تیره رنگ شود.

بسته به شرایط هر فرد اعم از نوع پوست، شدت تیرگی واژن و مواردی از این دست، تعداد جلسات لیزر درمانی متفاوت است. هر جلسه حداکثر 30 دقیقه طول می کشد و قبل از تاباندن لیزر، معمولا از بی حسی های موضعی استفاده می گردد که مراجعه کننده دردی را احساس ننماید.

بنابراین می توان دریافت که سفید کردن واژن با لیزر به صورت سرپایی انجام می شود و خبری از بیهوشی و بستری شدن نیست.
مزایای سفیدسازی واژن با لیزر
از مهم ترین مزایای وایتنینگ واژن با لیزر، می توان به نقشی که برای زیبایی اندام تناسلی ایفا می کند، اشاره نمود. همین یک مورد می تواند فردی را قانع کند که راضی به انجام این روش زیباسازی شود.

اما در کنار این مولفه مهم مزایای دیگری برای روش سفید کردن واژن با لیزر مطرح است که عبارتند از:

انجام پذیری در مدتی بسیار کوتاه
شیوه ای بدون نیاز به بیهوشی
روشی بدون درد و خونریزی
نتایجی ماندگار در طولانی مدت
شاداب کردن پوست
آیا وایتنینگ واژن با لیزر عوارض و درد دارد؟
برخی بر این باورند که ماهیت لیزر از ریشه خطرناک است. به ویژه اگر از آن برای رفع مشکلاتی در اندام تناسلی استفاده شود، خطری به مراتب شدیدتر در پی دارد.

باید بگوییم که این طرز فکر اشتباه است. اشعه لیزری که برای اقدامات زیباسازی واژن مورد استفاده قرار می گیرد، هیچگونه آسیبی به سلامتی فرد وارد نمی کند.

تنها چیزی که ممکن است برای مدتی پس از وایتنینگ واژن با لیزر احساس کنید، احساس درد و سوزش اندکی است که کاملا طبیعی می باشد.
عمل تایتنینگ چیست ؟
عمل تایتنینگ یا جراحی تنگ کردن واژن ، در واقع نوعی عمل زیبایی زنان است که با هدف رفع گشادی واژن انجام می پذیرد و جراح و متخصص زنان در راستای تنگ کردن واژن و رفع عوارض ناشی از آن ، این عمل جراحی را به مراجعین خود پیشنهاد می نماید.

هدف از عمل تایتنینگ ، تنگ کردن واژن بعد از زایمان طبیعی و به طور کلی تمامی عواملی می باشد که منجر به گشادی و شل شدگی واژن شده اند.
عمل تایتنینگ برای چه خانم هایی مناسب است ؟
خانم هایی که در پی افزایش سن ، زایمان ، نوسانات هورمونی ، بارداری های دو یا چند قلو ، ژنتیک و گاها برخی ورزش های سنگین ؛ دچار شل شدگی و ضعف عضلات واژن شده و به دنبال این اتفاق ، با احساس نارضایتی از مقاربت جنسی روبرو می شوند ؛ می توانند با انجام عمل تایتنیگ ، نسبت به اصلاح این وضعیت و متعاقبا بهبود کیفیت رابطه جنسی خود اقدام نمایند.

  • سئو سامان
  • ۰
  • ۰

 جوانسازی پوست روش های مختلفی دارد که با توجه به مشکلات پوستی شما با مشورت پزشک میتوانید بهترین روش را برای جوانسازی پوست انجام دهید
ما در کلینیک با مشاوره رایگان بهترین روش را به شما پیشنهاد میدهیم
مزوژل چیست؟
مزوژل ژلی حاوی اسید هالورونیک است که به سلامتی و تازگی پوست و همچنین از بین بردن مشکلات پوستی مخصوصا مشکلات اطراف چشم کمک میکند
یکی از مهم ترین مشکلات پوستی که افراد زیادی از آنها رنج میبرند و میخواهند سریعا از شر آنها خلاص شوند ، مشکلات و خطوط اطراف چشم است که میتوانید با همین  تزریق مزوژل  مخصصوص که حاوی اسید هیالورونیک، مواد معدنی، کوآنزیم ها، نوکلئیک، اسیدهای آمینه، ویتامین ها و آنتی اکسیدان است تزریق کنید و از شر آنها خلاص شوید
کاربرد های مزوژل صورت
از بین بردن جای جوش
رفع خستگی و بی‌روحی پوست
بهبود خاصیت ارتجاعی پوست
افزایش کیفیت عمومی پوست
افزایش درخشندگی پوست
تزریق ژل
یکی از اولین نشانه‌های پیری، از دست رفتن حجم پوست صورت و بدن و ایجاد چین و چروک می‌باشد. از بین بردن این خطوط و بازگرداندن حجم ازدست‌ رفته‌  پوست و توپر کردن دوباره‌ی آن، از طریق روش بدون جراحی و تزریق ژل میسر است.
 اگر می‌خواهید شکل صورت شما به حالت قبل برگشته و یا از میزان خطوط و چین و چروک‌ها بکاهید، تزریق ژل می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.
کاربردهای تزریق ژل:
 برجسته کردن لب‌های نازک
 پر کردن نواحی لاغر صورت
 صاف کردن چین و چروک‌های صورت
 بهبود ظاهر جای زخم‌ها
روش دیگر جوانسازی پلکسر که با نام علمی Plexr شناخته شده است یک روش درمانی بدون نیاز به جراحی است که جایگزین موثری برای اقدامات جراحی مانند بلفاروپلاستی (اصلاح پلک) ، لیفت صورت و گردن و جای زخم می باشد. Plexr یک روشی فوق پیشرفته می باشد که برای انقباض و سفت شدن پوست در فرآیندی که 2-4 هفته طول می کشد ، انجام می شود. در این روش به هیچ عنوان از بخیه خبری نیست.


 

  • سئو سامان
  • ۰
  • ۰

سئو سایت شرکتی از مهم ترین پروژه های مربوط به سئو هستند. افزایش رتبه یک سایت در کلمات کلیدی مرتبط با صنف کاری خودش در عصر جدید به یک الزام تبدیل شده است
 باید در جستجوهای مرتبط جایگاه خوبی داشته باشید. با استفاده از سئو سایت شرکت می توانید جایگاه خود را در نتایج جستجو ارتقا دهید. به این ترتیب می توانید شانس بیشتری داشته باشید که مشتریان تازه ای به سراغ شما بیایند
اهمیت سئو سایت شرکتی در چیست؟
ورودی سایت شما بیشتر میشود و باعث میشود که مشتریان بیشتر داشته باشید 
به یک برند تبدیل شوید 
مراحل سئو سایت شرکت
سئوی صفحات اصلی سایت
بهبود لینک های داخلی
آپدیت های داخلی سایت
سئوی خارجی
سئو سایت گردشگری:
امروزه سایت‌های گردشگری به‌عنوان خدمات تور و سفر به شهرها و کشورهای خارجی نقش مؤثری در جذب توریست دارند. باتوجه‌به پیشرفت‌های عرصه فناوری فعالیت آژانس‌های مسافرتی و هواپیمایی در فضای مجازی رشد عجیبی داشته است
اهمیت سئو سایت گردشگری
سایت‌های تور و گردشگری برای بالا آمدن در موتورهای جستجو نیاز به زمان و تاریخچه دارند. انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای گردشگری در موتور جستجوی گوگل کاری بسیار مهم است. از طرفی یکی از قوانین مهم سئو پیداکردن کلمات کلیدی رقبا و ریسرچ کیبوردهایی است که بیشترین نرخ کلیک را دارند. همان‌طور که می‌دانید بسیاری از مخاطبین دیگر مانند گذشته حوصله ایستادن در صف خرید بلیط هواپیما و یا قطار را نداشته و تنها با یک جستجوی ساده در گوگل با کلماتی چون خرید بلیط هواپیما و یا خرید بلیط قطار سعی می‌کنند مبدأ و مقصد خود را انتخاب کرده و بلیط خود را خریداری کنند
سئو فصلی سایت گردشگری
بسیاری از شغل‌ها نیاز دارند تا با برنامه‌ریزی دقیق اقدام به جذب مشتری بیشتری نمایند. برای مثال یک آزانش مسافرتی در فصل تابستان و یا عید نوروز بیشتری حجم سفر به شهرهای اطراف کشور و یا کشورهای خارجی را دارند. به همین دلیل متخصصان در این امر به‌خوبی می‌دانند بایستی از چه زمانی استارت بهینه‌سازی سایت را زد در زمان حدودی و مشخصی بتوان بیشتری استفاده از مشتریان فصلی نمود. اگر سایت‌های چون سایت گردشگری و یا مهاجرتی به‌خوبی بهینه‌سازی شوند می‌توانند در بهترین زمان ممکن نتایج قابل‌ملاحظه‌ای را داشته باشند.

برای اطالاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

  • سئو سامان