سامان نویس

مجله ای برای پیشرفت

سامان نویس

مجله ای برای پیشرفت

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در مورد میزان اثرگذاری و عوارض لیزر موهای زائد ابهامات بسیاری وجود دارد که در مقالات دیگر سایت در مورد آن‌ها صحبت کرده‌ایم. به طور کلی اگر لیزر درمانی توسط اپراتور مجرب، تحت نظر پزشک و در کلینیک‌های معتبر انجام شود، اثربخشی فوق‌العاده‌ای داشته و روشی کاملاً ایمن خواهد بود.
مراقبت‌های بعد از لیزر موهای زائد:
مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد(https://termehmedgroup.com/laser/laser-hair-removal/) بسیار ضروری است و رعایت کردن  ان تاثیر به سزایی در نتیجه ان دارد
تا چند روز بعد از کارهایی مانند وکس، الکترولیز، لایه برداری، تاتو، روش‌های جوانسازی مختلف مانند هایفوتراپی، اندولیفت، میکرونیدلینگ و … خودداری کنید. اگر قصد دارید هر یک از این کارها را بکنید، حتماً تا زمان تایید پزشک دست نگه‌ دارید. حداقل ۴-۵ روز نباید این کارها را انجام دهید. به علاوه تا ۲۴ ساعت بعد از لیزر از کرم‌های بیلیچینگ و همچنین محصولات معطر استفاده نکنید.
بعد از لیزر موهای زائد باید از هر فعالیت یا موقعیتی که باعث گرم‌تر شدن پوست می‌شود، دوری کنید. گرم شدن بیشتر پوست باعث آسیب‌ها و بروز عوارض جانبی می‌شود.
مثل ورزش، فعالیت فیزیکی، جکوزی، سونا و مواردی از این دست باعث گرم شدن بافت پوستی می‌شوند. از این شرایط و موقعیت‌ها برای حداقل ۴۸ ساعت بعد از لیزر درمانی دوری کنید.
برنزه نکنید
:تفاوت هزینه لیزر موهای زائد
تمام دستگاه های لیزر برای جلوگیری از گرمای بیش از حد در سطح مجاورت با پوست، ملزم به داشتن خنک کننده (یا کولینگ) هستند. این کولینگ ها معمولا با باد ساده و یا ترکیب با آب کار می کنند.

برخی دستگاه ها برای کاهش هزینه نگهداری، در محل اتصال هندپیس به بدن از آلومینیوم  استفاده می کنند تا به نوعی حس خنکی ایجاد کنند. اما این روش نمی تواند به طور کامل جلوی گرما و حس سوزش ایجاد شده را بگیرد.
کمپانی کندلا در روشی انحصاری، به جای استفاده از باد ساده، از گازهای فوق سرد کرایوژن استفاده می کند. این خنک کننده که DCD نام دارد، در چندمیلیونیوم ثانیه، پیش از تابش پالس لیزر، کرایوژن را به سطح پوست شلیک می کند تا متوجه سوزش و درد نشوید.
 

  • ۰۰/۰۸/۳۰
  • سئو سامان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی