سامان نویس

مجله ای برای پیشرفت

سامان نویس

مجله ای برای پیشرفت

پیوندها

۱ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خرید لباس پرسپولیس و پیراهن پرسپولیس جدید در فروشگاه دربی شاپ به راحتی امکان پذیر است.و سایت دربی شاپ مرجع فروش محصولات پرسپولیس و استقلال است.تنها سایتی هستیم که با کیفیت ترین محصولات و نازلترین قیمت را ارایه می دهیم و تنها سایت ارسال رایگان محصولات ورزشی هستیم که حتی یک عدد ماسک را نیز رایگان ارسال می کنیم.دربی شاپ تمامی محصولات پرسپولیس را با گارانتی مرجوعی محصول براتون ارسال می کنه و تا هفت روز زمان دارید برای مرجوع کردن محصول به هر دلیلی که نپسندید.در قسمت پایین این صفحه تصویر برخی از مشتریان نام آشنای دربی شاپ هست که از محصولات ما استفاده می کنند.

در میان بسیاری از رشته های ورزشی، فوتبال محبوب ترین ورزش در جهان است. این ورزش به قدری در زندگی ما اهمیت دارد که در مهمانی ها، جمع های دوستانه و… ساعت ها راجع به آن بحث می کنیم. در ایران، از پرسپولیس و استقلال می توان به عنوان مشهورترین تیم های فوتبال نام برد. در مسابقات این دو تیم به ویژه دربی ها، از تمام شهرهای ایران جمعیت زیادی به طرف استادیوم آزادی راهی می شوند تا بازی های هیجان انگیز آن ها را تماشا کنند.
در این مقاله با تیم پرسپولیس بیشتر آشنا می شویم.

خرید لباس پرسپولیس

با اینکه هواداران تیم مانند بازیکنان و مربی ها یک نقش کلیدی در باشگاه ندارند، اما با تشویق و روحیه دادن به بازیکنان می توانند به یکی از مهمترین عوامل موفقیت تیم بدل شوند. هر چقدر هواداران شور و شوق بیشتری داشته باشند، بازیکنان هم همان قدر به بازی ترغیب می شوند.

پرسپولیس به عنوان پر افتخارترین تیم ایران، پر شور و هیجان ترین هواداران را دارد. این تیم حتی از نظر شمار تماشاگران در استادیوم، یک بار هم توانست رکورد بزند. برای طرفداران این تیم، لباس قرمز بازیکنان اهمیت و ارزش زیادی دارد. آن ها با پوشیدن این لباس احساس می کنند که عضوی از باشگاه و یک خانواده ی بزرگ هستند. لباس قرمز، نماد باشگاه فوتبال پرسپولیس است و اصالت و فرهنگ تیم را نشان می دهد.

لباس پرسپولیس جدید

جدیدترین لباس های تیم پرسپولیس را در سایت دربی شاپ خواهید یافت. مفتخریم به محض رو نمایی از محصولات جدید لباس پرسپولیس جدید را به عنوان اولین فروشگاه به فروش می رسانیم.

لباس دوم پرسپولیس  برای فصل 1400 یکی از خلاقانه‌ترین طرح‌ها را در چند سال اخیر دارد. پیراهن دوم این تیم به رنگ زمینه‌ای مشکیه که طرح جلوی آن نقش گل انار موجود بر دیواره‌های تخت جمشید است. گل انار به رنگ بنفش و در قسمت پایین و سرشانه‌های لباس دیده می‌شود. همچنین در سرآستین‌های آن لوگوی باشگاه پرسپولیس به رنگ سفید نقش بسته است. هر اسم و شماره‌ای که بخواهید پشت این پیراهن با فونت خود باشگاه برای‌تان چاپ می‌کنیم.

اگر از هواداران دو آتیشه پرسپولیس هستید می توانید آن را در محافل دوستانه و فستیوال های طرفداری بپوشید. همچنین امکان چاپ اسم و شماره بازیکن دلخواه تان در پشت لباس وجود دارد. در نظر داشته باشید که برای دوام بالاتر لباس باید نکات شستشو را رعایت کنید.

توجه: به هنگام ثبت سفارش باید قد و وزن خود را وارد کنید تا کارشناسان دربی شاپ طبق آن لباس سایز مناسب شما را ارسال کنند. درصورتی که به سایز انتخابی خود مطمئن هستید، حتما در قسمت یادداشت سفارش ذکر کنید که حتما سایز انتخابی شما ارسال شود.

شرایط تعویض: برای تعویض یا مرجوع کردن تا 7 روز بعد از تحویل آن فرصت دارید. تنها در صورتی که به لباس هیچ گونه آسیبی وارد نشده باشد، اتکت لباس کنده نشده، لباس بوی عرق، عطر، اسپری و غیره را ندهد و هیچ گونه چاپ یا تگی بر روی آن نخورده باشد، آنگاه می‌توانیم کالا را مرجوع یا تعویض کنیم.

لباس دوم پرسپولیس جدید 1400 مشکی گل انار به عنوان لباس دوم پرسپولیس توسط برند آل اشپورت رونمایی شد. لباس جدید پرسپولیس ۲۰۲۱ مشکی پس از فوت مهرداد میناوند و علی انصاریان بر اثر بیماری کرونا و جهت ادای احترام به این دو بازیکن سابق باشگاه، قرار است تا پایان مسابقات این فصل لیگ برتر به عنوان لباس اصلی مورد استفاده قرار گیرد. پیراهن جدید پرسپولیس ۱۴۰۰ دارای رنگ مشکی است و طرح گل انار آن برخلاف پیراهن اول پرسپولیس ۱۴۰۰ که به رنگ مشکی کار شده است، دارای رنگ بنفش است. همچنین طرح شش شیر برگرفته از لوگوی پرسپولیس بر روی قسمت سر آستین با رنگ سفید و پس زمینه بنفش و دور یقه نیز به رنگ بنفش کار شده است و برای اولین بار است که در پیراهن پرسپولیس از این رنگ استفاده می شود. این پیراهن در بازی روز شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ برابر شهر خودرو برای اولین بار مورد استفاده قرار گرفت.

ویژگی ها و مشخصات لباس جدید پرسپولیس ۲۰۲۱ مشکی

اورجینال اصل از فروشگاه  آل اشپورت
۱۰۰% پلی استر
سایزبندی از S تا 4XL
حفظ ثبات رنگ در اثر شستشو
بدون نام و شماره در پشت پیراهن
تولید شده توسط برند UHLSPORT

  • سئو سامان