سامان نویس

مجله ای برای پیشرفت

سامان نویس

مجله ای برای پیشرفت

پیوندها

۵ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شرایط دیگر مثل اوایل قرن قبل نیست که مردم و حتی بازاریان دیگر فعالیت های اعتباری ندارند. الان برای همه چیز باید یک قرارداد رسمی تهیه و امضا شود تا دو طرف بتوانند بعدها با رجوع به آن شرایط ادامه همکاری را بسنجند یا اینکه ادعایی مبنی بر خسارت، قطع همکاری یا … داشته باشند. اینجاست که موضوع جدیدی اهمیت می یابد که به سخن معروف پیشگیری بهتر از درمان است بر می گردد، یا اینکه هرگز نرسیدن، بهتر از دیر رسیدن است :) پس نظرها به سمتی رفت که بتوانند قبل از انعقاد قرارداد غیر حرفه ای یا نامناسب جلوی ضرر را بگیرند. مشاوره حقوقی قرارداد در واقع چنین نقشی دارد. این مشاوره قانونی قرارداد اگر توسط وکلای خبره یا سیستمی این چنینی انجام شود، می تواند دقیقا نتایج مثبت لازم را داشته باشد. اگر با یک قرارداد بد کار را شروع کنید، حتی در صورتی که همه چیز از دید شما درست پیش رفته باشد، ممکن است در احقاق حقوق خود به مشکل بر بخورید. بنابراین بهتر است از قبل از عقد قرارداد نهایی از مشاوره تنظیم قرارداد بهره مند شده باشید.

مشاوره قرارداد

اگر نتوانستیم مشاور قرارداد داشته باشیم و به مشکل خوردیم، چه کنیم؟

اگر مطمئن نیستید که بر اساس قرارداد عقد شده حق شکایت دارید یا اینکه می توانید از حق خود دفاع کنید یا خیر، باید وکیل مشورت کنید. در صورتی که شانسی داشته باشید تنها راه قانونی از طریق شکایت است. این روزها با پیشرفت تکنولوژی تنظیم شکایت دیگر دشواری های سابق را نداشته و نیاز به حضور شما در مکان خاصی ندارد. تنظیم شکایت آنلاین  این امکان را به شما می دهد تا شکواییه خود را خیلی سریع آماده کنید. پس اوقات ارزشمند خود را هدر ندهید و از امکانات اینترنتی حداکثر استفاده را بکنید. اینکه شکایت شما به صورت صحیح تنظیم شده باشد یک قدم دیگر شما را به حقوق قانونی خود نزدیک کند.

  • سئو سامان
  • ۰
  • ۰

سئو گردشگری

برای آن‌که سایتی موفق در حوزه‌ی گردشگری داشته باشید، توجه به سئو سایت یکی از نکاتی‌ست که باید در نظر داشته باشید. به‌پشتوانه‌ی نمونه‌کارهای موفق بسیار در زمینه‌ی سئوی سایت‌های مختلف، موفقیت بیشتری را با استفاده از خدمات سئو سایت گردشگری از تیم وب تب به شما نوید می‌دهیم.

سئو سایت گردشگری، راهی برای موفقیت در بستر وب:

یکی از اولین مسائلی که باید به آن پرداخت، لزوم سئو کردن سایت است. ما باید ضرورت این موضوع را پیش از هرچیزی درک کنیم. این موضوع سبب می‌شود تا برنامه‌ریزی درستی برای آن داشته باشیم. چرا که ما برای برنامه‌هایمان بر اساس اولویتی که دارند، وقت و انرژی صرف می‌کنیم.

 

سئو بودن سایت به‌ویژه در زمینه‌ای که شما فعالیت می‌کنید، یعنی عرصه‌ی گردشگری، بسیار اهمیت دارد

برای ائامه مطلب اینجا کلیک کنید

  • سئو سامان
  • ۰
  • ۰

سئو سایت گردشگری
شرکت وب تب با بیش از سه سال تجربه سئو سایت گردشگری اماده خدمت رسانی به شما کارفرمایان که به دنبال افزایش بازدید و مشتریانید است
هدف سئو سایت گردشگری چیست؟
در بازدید سایت شما تاثیر بسیار زیادی دارد.

باعث ایجاد برند می شود.

باعث می شود سایت شما ترافیک زیادی داشته باشد.
سئو سایت گردشگری تکنیکال چیست؟
در سئو سایت گردشگری تکنیکال شما باید روی ظاهر سایت، تنظیمات کلی و…. تمرکز داشته باشید. در سئو تکنیکال باید رعایت کنید که هیچ مشکل فنی نداشته باشید و در تمام دستگاه ها به درستی نمایش داده شود و همچنین باید محتواهای جذاب و مخاطب پسند تولید کنید.

با چه روش‌هایی می‌توانید بازاریابی و سئو سایت گردشگری را انجام دهید؟
سئو سایت گردشگری نیاز به یک پلن دارد. حتما نباید از تمام روش‌های سئو استفاده کنیم بلکه باید با توجه به اطلاعات، تجربه، شرایط و نیاز کسب‌و‌کار روش‌های موردنیاز و مختلف را انتخاب کنیم و از همه مهم‌تر آنها را بدرستی و با کیفیت بالا انجام دهیم.
اگر شما فقط می دانید که سئو، تولید محتواست، اصلا ناراحت و نگران نباشین بلکه سعی کنید، همین کار را با بالاترین کیفیت انجام دهید.
خدمات سئو سایت گردشگری چه انواعی دارد؟

سئو سایت گردشگری انواع مختلفی دارد: سئو تکنیکال و بهینه‌سازی ساختار سایت، سئو محتوا که شامل تحقیق کلمات کلیدی، بهینه‌سازی متن‌ها، لینک‌سازی داخلی و … می‌شود، سئو لوکال یا محلی
سئو سایت در تهران:
احتمالاً تاکنون جست‌وجوی زیادی برای یافتن شرکت سئو در تهران داشته‌اید. اما پیش از هر چیزی شما نیاز به دانش کافی برای تشخیص یک تیم خوب برای همکاری خواهید داشت. از جمله ویژگی‌های یک شرکت سئو در تهران و یا هر شهر دیگر، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

مهارت کافی در امور مربوط به بهینه سازی سایت
تجربه‌ی کافی در زمینه‌ی سئو در تهران و ارائه‌ی نمونه‌کارهای آنلاین
توانایی برنامه‌ریزی و زمان‌بندی بر اساس نیاز مشتری
شناخت کسب‌وکارهای مختلف و نیازهای آن‌ها و آگاهی از وضعیت رقبا
ارائه‌ی خدمات با قیمت مناسب
و …
اگر توانستید یک شرکت سئو سایت در تهران با این ویژگی‌ها پیدا کنید، همکاری‌تان را بلافاصله با آن‌ها شروع کرده 

  • سئو سامان
  • ۰
  • ۰

 اهمیت سئو سایت شرکتی برای سازمان‌های بزرگ
برای سالهای زیادی، مدیران شرکت‌ها بهینه سازی موتور جستجو را به عنوان یک استراتژی و نه یک ضرورت برای موفقیت آنلاین در کسب و کار خود می دانستند. اما امروزه تلاش‌ها برای موفقیت در SEO، برای بسیاری از شرکت های بزرگ به سنگ بنایی تبدیل شده است، زیرا آنها برای جلب مشتریان و بدست آوردن بهترین رتبه ‌ها در SERP یا همان نتایج موتورهای جستجوگر رقابت می کنند. این مهم زمانی برای شرکت‌ها بدست خواهد آمد که سئو سایت شرکتی خود را با اصول درست سئو و علم بالا انجام دهند.
تفاوت سئو سایت شرکتی برای کسب‌و کارهای کوچک و بزرگ
بیایید به بررسی آنچه SEO تجاری به عنوان یکی از موثرترین راهکارها برای بهبود عملکرد و نمایان کردن یک وب سایت سازمانی در نتایج گوگل و افزایش اعتبار شرکت در دنیای دیجیتال و تبدیل جستجوگران اینترنتی از مرحله کاربری به مشتری می‌کند بپردازیم. برای شروع لازم است تفکیکی بین استراتژی‌های SEO برای سازمان های بزرگ در مقابل مشاغل کوچک و وبلاگ‌ها را انجام دهیم
مراحل سئو سایت شرکتی چیست ؟
قانون طلایی بهینه سازی سئو این است که پس از آشنا شدن با هر یک از مراحل سئو سایت شرکتی سعی نکنید بیش از حد آن ها را به کار بگیرید. در واقع موتور جستجوی گوگل نوعی جریمه برای بهینه سازی های اغراق گونه در نظر گرفته است. پس دقت کنید پس از یاد گرفتن اصول سئو سایت شرکتی بیش از حد از آن ها استفاده نکنید.

عنوان صفحات در سئو سایت شرکتی اهمیت دارد. این عنوان است که به موتور های جستجو می فهماند مطلب شما در چه حوزه ای قرار دارد. عنوان باید کمتر از ۷۰ کاراکتر داشته باشد و شامل نام برند و کلمات کلیدی انتخاب شده نیز باشد.

خدمات سئو در تهران با وب تب

 

سئو (SEO) به معنای «بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جست‌وجو» است. این به آن معناست که سایت شما وضعیت ایده‌آلی را از نظر موتورهای جست‌وجو داشته باشد. این موضوع سبب می‌شود تا زمانی که کاربران موضوعاتی مربوط به مشاغل و کسب‌وکارهای شما را سرچ می‌کنند، سایت شما به عنوان بهترین پیشنهادها در صدر نتایج ظاهر شود. اهمیت سئو در تهران و دیگر شهرهای کشور باعث شده است تا شرکت‌ها و مشاغل مختلف و هم‌چنین کسب‌وکارهای آنلاین، به‌دنبال یافتن بهترین متخصصین این حوزه باشند.

 

خوشبختانه شما مسیر درستی را پیموده‌اید و اکنون در یکی از وب‌سایت‌های بسیار قدرتمند در زمینه‌ی سئو هستید. وب تب آماده است تا با ارائه‌ی بهترین خدمات سئو، سایتتان را در کم‌ترین زمان به نتیجه‌ی دلخواهتان برساند.

برای ائامه مطلب اینجا کلیک کنید

  • سئو سامان
  • ۰
  • ۰

چرا سئو سایت گردشگری ضروری است؟

امروزه یک مسافر سفر خود را با جست‌وجو در گوگل آغاز می‌کند. گردشگران اطلاعاتی در مورد مقصد، جاذبه‌ها، تورها، اقامتگاه‌ها، رستوران‌ها و حمل و نقل را جست‌وجو می‌کنند. با این وجود اگر پیشنهاد شما در صفحه اول نباشد، این بدان معنی است که شما وجود ندارید.

 

یکی از مزایای قرار گرفتن پیشنهادات شما در لینک‌های اول نتایج موتورهای جست‌وجو در مقایسه با تبلیغات تلوزیون یا تبلیغات فیس‌بوک، می‌توان به هزینه کمتر آن اشاره کرد. زیرا شما فقط و فقط باید آن را به دست بیاورید.پس میتوان نتیجه گرفت که ایجاد وب سایت گردشگری که هیچ‌کس نتواند از طریق گوگل و سایر موتورهای جست‌وجو آن را پیدا کند، معنی ندارد. موتورهای جست‌وجوی آنلاین منبع اصلی مراجعه‌کنندگان به صفحات وب هستند. یک صفحه وب بهینه شده تعداد بازدید بیشتر خواهد داشت و منجر به فروش بیشتر یا رزرو بیشتر، خواندن، درخواست و موارد دیگر می‌شود. SEO برای وب‌سایت‌هایی که هدف آنها جذب بازدید کننده بیشتر و تبدیل آنها به خریداران است، بسیار اهمیت دارد.

قیمت سئو

یکی از چالش های صاحبین کسب و کار اگاهی از قیمت سئو سایت می باشد چون بهینه سازی سایت یکی از مهم ترین عامل برای رشد کسب و کار ها شده است اینکه هزینه یک وب سایت چه قدر تمام میشود یکی از چالش های صاحبین کسب و کار ها است.

سئو سایت به هزینه های ماهانه شما اضافه می کند و شاید برای شما سوال پیش بیاید که آیا صرف این هزینه یا این قیمت و تعرفه سئو برای سایت منطقی است؟ دو جور میتونم براتون هزینه هایی که برای سئو یک سایت می کنید رو توجیح کنم. یکی این که شما تصور کنید که برای بازاریابی محصول یا خدماتتون باید یک بازاریاب متخصص استخدام کنید و طبیعتا یک حقوقی باید پرداخت کنید، معمولا تمامی بازاریاب ها به صورت درصدی کار می کنند و با توجه به فروش از شما درصد می گیرند. حالا اگر یک بازاریاب به شما پیشنهاد ماهی 5 میلیون تومان را بدهد و تضمین کند که فروش شما(تاکید می کنم”تضمین افزایش فروش”) را چندین برابر می کند بدون درصد بیشتر از فروش آیا حاضر به همکاری نیستید؟

  • سئو سامان