سامان نویس

مجله ای برای پیشرفت

سامان نویس

مجله ای برای پیشرفت

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در لیزر، پوست و موی فرد و محل لیزر بسیار مهم است. بنابراین بهترین نوع پوست و مو، پوست سفید و موی ضخیم و تیره است. در عین حال هر چه پوست تیره تر و مو نازک‌تر باشد درمان لیزر به طور نسبی نتیجه بخش است.

در محل‌هایی مثل صورت و... که گیرنده‌های هورمونی وجود دارد و به دلایل ژنتیکی و افزایش هورمون‌های مردانه، موهای موجود در این محل‌هاخشن و ضخیم می‌شوند، کاملا با لیزر درمان نمی‌شوند و بعد از یک یا چند سال مجددا رشد می‌کنند و به تکرار سالانه لیزر احتیاج دارند.

 لیزر موهای زائد جزو لیزرهای پرتوان است و باید در مکانی انجام شود که متخصصان پوست حضور داشته باشند و این کار یا توسط خود آن متخصص یا زیر نظر او انجام شود.

عوارض لیزر موهای زائد:

لیزر موهای زائد، عوارض طولانی مدت شناخته شده‌ای ندارد. عوارضی چون ناباروری و سرطان‌زایی یا مشکلات هورمونی و یا تاثیری در عملکرد غدد لنفاوی و تخمدان‌ها به دنبال نخواهد داشت.

لیزر موهای زائد برای چه کسانی ممنوع است؟

کسانی که برنز کرده اند

کودکان و رنان باردار ممنوع

لیزر موهای زائد چند جلسه است؟

کسانی که پوست سفید و موی ضخیم و تیره دارند طی پنج شش جلسه یا کمتر درمان انجام می‌شود، ولی هر چه پوست تیره‌تر و مو نازک‌تر باشد تعداد جلسات بیشتر می‌شود. 

 

 

  • ۰۰/۰۸/۱۵
  • سئو سامان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی