سامان نویس

مجله ای برای پیشرفت

سامان نویس

مجله ای برای پیشرفت

پیوندها
  • ۰
  • ۰

    
خواه شما تعمیرکار اتوموبیل‌های سبک باشید و خواه مسئول یک کارواش، به خوبی می‌دانید که شستشوی قطعات داخلی اتوموبیل تا چه اندازه مهم است. قطعات سیستم‌های داخلی اتوموبیل مانند قطعات موتور، گیربکس و سایر بخش‌های اتوموبیل بعد از مدتی به دلیل کارکرد زیاد و تجمع بقایای روغن و گریس بر روی آنها، جرم می‌گیرند. جرم گرفتن این قطعات باعث می‌شود که آنها دیگر مثل قبل کارآئی نداشته باشند. در ضمن در صورت عدم قطعه شویی داخلی اتوموبیل، ممکن است همین جرم‌ها مسبب خرابی‌های بزرگتری شوند.

انواع مدل‌های دستگاه قطعه شویی کدام است؟

دستگاه قطعه شویی را می توان به دو دسته زیر تقسیم کرد:

باید گفت در صورت سفارش و نیاز می‌توان دستگاه قطعه شویی را مناسب با ابعاد و مصرف مورد نیاز تهیه کرد. دستگاه قطعه شوی در سه مدل برقی ، گازی ، برق و گاز وجود دارد که بدنه آن استیل نسوز است. این دستگاه‌ها به صورت کاملا مکانیزه امکان شستشوی یکپارچه موتور و گیربکس و یا قطعات از جمله سیلندر، سرسیلندر، میل لنگ، پیستون و شاتون و تمامی قطعات آلومینیومی و چدنی را با استفاده از آب گرم ایجاد می‌کند.

قیمت دستگاه قطعه شویی سواری و سبک

لیست قیمت دستگاه قطعه شویی سواری به عوامل مختلفی بستگی دارد، که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
ابعاد دستگاه قطعه شویی سواری

قطعاً اولین عامل تاثیرگذار بر قیمت دستگاه قطعه شور سبک، ابعاد و اندازه آن است. معمولاً یک دستگاه قطعه شور سبک ابعادی در حدود 100×100 سانتی‌متر دارد. کاهش یا افزایش ابعاد دستگاه، بر قیمت قطعه‌ شور سبک تاثیر می‌گذارد.
جنس بدنه دستگاه قطعه شویی سبک

جنس بدنه قطعه شور سبک هم در قیمت دستگاه قطعه شور سبک و هم در دوام و ماندگاری آن تاثیر بسزایی دارد. بدنه دستگاه قطعه شور سبک معمولاً از استیل یا فولاد گالوانیزه ساخته می‌شود که قطعاً قطعه شور سبک ساخته شده از استیل گرانتر است.
جنس و اندازه سبد دستگاه قطعه شور سبک

سبد جزء بسیار مهمی از دستگاه قطعه شویی سبک است، به همین دلیل جنس و اندازه آن تاثیر زیادی بر لیست قیمت دستگاه قطعه شور سبک دارد. بهتر است سبد دستگاه قطعه شور سبک از جنس استیل یا فولاد ضد زنگ با ضخامت مناسب باشد و تا حد امکان بزرگ باشد. هر چه سبد قطعه شور سبک بزرگتر و مقاوم‌تر باشد، وزن بیشتری را تحمل می‌کند و باعث افزایش راندمان دستگاه می‌شود.
توان پمپ و گیربکس دستگاه قطعه شویی سواری

پمپ و گیربکس دو جزء اصلی هر دستگاه قطعه شویی سبک از نوع سواری هستند و توان آنها بر عملکرد دستگاه قطعه شور سبک و لیست قیمت قطعه شور سبک تاثیر می‌گذارد. قطعاً هر چه توان و قدرت پمپ و گیربکس قطعه شور سبک بالاتر باشد، راندمان و کارآئی دستگاه و بالتبع قیمت آن افزایش می‌یابد.

خرید دستگاه قطعه شویی

از آنجایی که قطعه شویی خودرو کاری با اهمیت است و خرید دستگاه قطعه شویی که در حقیقت یکی از کاربردی‌ترین دستگاه‌های صنعتی است، برای بالا بردن سرعت در مراحل شست و شوی انواع قطعات سنگین یا سبک خودرو است. باید گفت که سرعت بخشیدن به مراحل شستشو قطعات در کارگاه‌های صنعتی و تمامی مکانیکی‌ها یا تراشکاری‌ها، به معنی افزایش بهره‌وری کار و در نتیجه افزایش درآمدزایی است.

منبع: https://pwmiran.ir/

  • ۰۱/۰۹/۱۹
  • سئو سامان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی