سامان نویس

مجله ای برای پیشرفت

سامان نویس

مجله ای برای پیشرفت

پیوندها
  • ۰
  • ۰

نحوه سفید کردن واژن با لیزر
تیرگی واژن معمولا به خاطر وجود ملانین در لایه رویی پوست این ناحیه رخ می دهد. اصابت اشعه های بی خطر لیزر در این روش سفیدسازی می تواند موجب از بین رفتن این لایه تیره رنگ شود.

بسته به شرایط هر فرد اعم از نوع پوست، شدت تیرگی واژن و مواردی از این دست، تعداد جلسات لیزر درمانی متفاوت است. هر جلسه حداکثر 30 دقیقه طول می کشد و قبل از تاباندن لیزر، معمولا از بی حسی های موضعی استفاده می گردد که مراجعه کننده دردی را احساس ننماید.

بنابراین می توان دریافت که سفید کردن واژن با لیزر به صورت سرپایی انجام می شود و خبری از بیهوشی و بستری شدن نیست.
مزایای سفیدسازی واژن با لیزر
از مهم ترین مزایای وایتنینگ واژن با لیزر، می توان به نقشی که برای زیبایی اندام تناسلی ایفا می کند، اشاره نمود. همین یک مورد می تواند فردی را قانع کند که راضی به انجام این روش زیباسازی شود.

اما در کنار این مولفه مهم مزایای دیگری برای روش سفید کردن واژن با لیزر مطرح است که عبارتند از:

انجام پذیری در مدتی بسیار کوتاه
شیوه ای بدون نیاز به بیهوشی
روشی بدون درد و خونریزی
نتایجی ماندگار در طولانی مدت
شاداب کردن پوست
آیا وایتنینگ واژن با لیزر عوارض و درد دارد؟
برخی بر این باورند که ماهیت لیزر از ریشه خطرناک است. به ویژه اگر از آن برای رفع مشکلاتی در اندام تناسلی استفاده شود، خطری به مراتب شدیدتر در پی دارد.

باید بگوییم که این طرز فکر اشتباه است. اشعه لیزری که برای اقدامات زیباسازی واژن مورد استفاده قرار می گیرد، هیچگونه آسیبی به سلامتی فرد وارد نمی کند.

تنها چیزی که ممکن است برای مدتی پس از وایتنینگ واژن با لیزر احساس کنید، احساس درد و سوزش اندکی است که کاملا طبیعی می باشد.
عمل تایتنینگ چیست ؟
عمل تایتنینگ یا جراحی تنگ کردن واژن ، در واقع نوعی عمل زیبایی زنان است که با هدف رفع گشادی واژن انجام می پذیرد و جراح و متخصص زنان در راستای تنگ کردن واژن و رفع عوارض ناشی از آن ، این عمل جراحی را به مراجعین خود پیشنهاد می نماید.

هدف از عمل تایتنینگ ، تنگ کردن واژن بعد از زایمان طبیعی و به طور کلی تمامی عواملی می باشد که منجر به گشادی و شل شدگی واژن شده اند.
عمل تایتنینگ برای چه خانم هایی مناسب است ؟
خانم هایی که در پی افزایش سن ، زایمان ، نوسانات هورمونی ، بارداری های دو یا چند قلو ، ژنتیک و گاها برخی ورزش های سنگین ؛ دچار شل شدگی و ضعف عضلات واژن شده و به دنبال این اتفاق ، با احساس نارضایتی از مقاربت جنسی روبرو می شوند ؛ می توانند با انجام عمل تایتنیگ ، نسبت به اصلاح این وضعیت و متعاقبا بهبود کیفیت رابطه جنسی خود اقدام نمایند.

  • ۰۰/۰۸/۰۴
  • سئو سامان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی