سامان نویس

مجله ای برای پیشرفت

سامان نویس

مجله ای برای پیشرفت

پیوندها
  • ۰
  • ۰

تزریق بوتاکس یکی از درمان های زیبایی است که کاربرد بسیار خوبی برای رفع چین و چروک ها دارد. بوتاکس در قسمت پیشانی متقاضیان زیادی دارد و نتایج خیلی خوبی را بر چهره افراد به جا می گذارد.

یکی از نکاتی که در مورد بوتاکس اهمیت دارد موقتی بودن آن است. اثر تزریق بوتاکس معمولا بعد از ۳ الی ۶ ماه از بین می رود و پس از آن لازم است که دوباره تزریق انجام شود.

به همین خاطر ما در این مقاله به طور خاص به بوتاکس پیشانی می پردازیم و این که چگونه می توان ماندگاری بوتاکس پیشانی را افزایش داد.

تزریق بوتاکس پیشانی

در روز درمان، پزشک شما با استفاده از سوزنی ریز و نازک تزریق بوتاکس را در قسمت پیشانی انجام می دهد. این تزریق بسیار راحت است و بلافاصله بعد از آن می توان فعالیت های روزمره را از سر گرفت. بوتاکس در طی یک ۱ الی ۲ روز عضلات پیشانی را ریلکس و رها می کند و باعث کشیده تر شدن پوست می شود. پس از ۷ الی ۱۰ روز هم اثرات خود را به خوبی نشان می دهد و چین و چروک ها را محو می کند.

اما عوامل مختلفی بر ماندگاری بوتاکس پیشانی اثر می گذارند که بیماران باید آن ها را در نظر داشته باشند و نکاتی را رعایت کنند.

 

عوامل موثر بر ماندگاری بوتاکس پیشانی

عوامل مختلفی بر میزان ماندگاری بوتاکس پیشانی اثر دارند که در ادامه هر یک از آن ها را توضیح خواهیم داد.

متابولیسم

افراد مختلف میزان متابولیسم متفاوتی دارند. به همین علت برخی از بیماران، بوتاکسی که تزریق شده است را زودتر جذب می کنند و برخی دیرتر. اما در اکثر افراد اثرات بوتاکس پیشانی معمولا تا ۴ ماه قابل رویت است.

خطوط پیشانی

اندازه و عمق خطوط پیشانی اثر زیادی بر میزان ماندگاری بوتاکس این ناحیه دارند. هر چه که عمق این خطوط بیشتر باشد، تاثیرات بوتاکس زودتر از بین خواهد رفت.

میزان فعالیت

ورزش اهمیت زیادی دارد. اما تمرینات بدنی بیش از حد، عضلات را به شدت منقبض می کنند و اثر تزریق را زودتر از بین می برند.

 

منبع: کلینیک ترمه

  • ۰۰/۰۸/۱۶
  • سئو سامان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی