سامان نویس

مجله ای برای پیشرفت

سامان نویس

مجله ای برای پیشرفت

پیوندها
  • ۰
  • ۰

همانطور که می دانید دستگاه قطعه شویی کوچک یکی از تجهیزات و دستگاه های بسیار مهمی است که می توانید از گروه صنعتی ماشین ابزار این دستگاه را تهیه کنید. از دستگاه های قطعه شویی برای شستشو و همچنین جرم گیری قطعات و ابزار های مختلف می توان استفاده می شود.
ابزار ها و وسایل صنعتی و ماشینی از جمله سر سیلندر را می توان در دستگاه قطعه شویی شست.
 

 

قیمت دستگاه قطعه شویی صندوقی

با وجود تمام مزایای خرید قطعه شور صندوقی، شناخت عوامل تاثیرگذار بر قیمت قطعه شوی صندوقی به شما کمک می‌کند بهترین نوع قطعه شور را براساس نیازهای خود انتخاب کنید. عوامل زیر بر لیست قیمت قطعه شور صندوقی تاثیر می‌گذارند:

جنس و ابعاد قطعه شور صندوقی

دستگاه قطعه شور جزء آن دسته از دستگاه‌هایی است که به صورت روزانه در واحدهای صنعتی و تعمیرگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد، به همین دلیل جنس بدنه آن تاثیر زیادی در دوام دستگاه دارد. بدنه یک دستگاه قطعه شوی صندوقی معمولاً از فولاد ضد زنگ یا فولاد گالوانیزه ساخته می‌شود. هر چه کیفیت و ضخامت ورق مورد استفاده برای ساخت بدنه دستگاه بالاتر باشد، دوام دستگاه بیشتر بوده و صد البته قیمت آن بالاتر است.

ابعاد دستگاه نیز بر قیمت قطعه شور صندوقی تاثیر دارد، زیرا یک دستگاه موتور شور صندوقی با ابعاد بزرگتر، برای شستشوی قطعات  خودروهای سنگین نیز مناسب است.

نوع سیستم گرمایشی در قطعه شوی صندوقی

سیستم گرمایشی یک دستگاه قطعه شویی صندوقی ممکن است برقی، گازی یا گازوئیلی باشد. هر کدام از این سیستم‌های گرمایشی بر لیست قیمت قطعه شور صندوقی تاثیر می‌گذارند. اما در حالت کلی بهتر است سیستم گرمایشی سیلندر شور صندوقی از هر سه نوع سیستم پشتیبانی کند. در این صورت هر چند قیمت موتور شوی صندوقی افزایش می‌یابد، اما دامنه کاربرد آن بسیار گسترده‌تر می‌شود و در هر شرایطی قابل استفاده است.

ظرفیت بارگیری در سیلندر شور صندوقی

هر چند افزایش ظرفیت بارگیری دستگاه منجر به افزایش قیمت قطعه شور صندوقی می‌شود، اما قطعاً تاثیر بسزایی بر کارآیی دستگاه و سرعت آن خواهد گذاشت.

توان الکترو پمپ و الکترو موتور دستگاه موتور شویی صندوقی

الکترو پمپ و الکترو موتور یک دستگاه قطعه شور صندوقی باید توان مناسبی داشته باشد تا عملکرد دستگاه افت نکند. قطعاً افزایش توان الکترو پمپ و الکترو موتور دستگاه علاوه بر افزایش کارآیی دستگاه، باعث افزایش قیمت آن نیز می‌شود.

 

 

خرید دستگاه قطعه شور صندوقی با قیمت مناسب و کیفیت عالی پایان راه نیست. یکی از موارد مهم در هنگام خرید دستگاه قطعه شوی صندوقی که هرگز نباید از آن غافل شوید، پشتیبانی و خدمات پس از فروش است. دستگاه موتور شور صندوقی را خریداری کنید که دارای ضمانت کیفی و خدمات پس از فروش باشد. به یاد داشته باشید که حتی با کیفیت‌ترین دستگاه‌ها هم ممکن است به دلایلی نیاز به تعمیر پیدا کنند.

برخی از ویژگی های دستگاه قطعه شویی

استفاده از سبد چرخان جهت شستشوی تمام سطوح

مجهز به نازل های پاشش آب با فشار بالا

قابلیت کنترل زمان شستشو

تنظیم دمای آب

مناسب برای قطعات خودروهای سواری و تراکتور و ماشین آلات راه سازی

قرار گرفتن نازل های شستشو در 7 جهت

بنا به درخواست مشتری مشعل گازی یا گازوئیلی یا المنتی

مجهز به سنسور آب

بنا به سفارش تکفاز یا سه فاز

 

منبع: https://pwmiran.ir/

 

  • ۰۱/۱۰/۲۷
  • سئو سامان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی