سامان نویس

مجله ای برای پیشرفت

سامان نویس

مجله ای برای پیشرفت

پیوندها
  • ۰
  • ۰

کارخانه ذوب آهن اصفهان ، یکی از قدیمی ترین کارخانه های تولید فولاد در ایران ، با کیفیت ترین اتصالات با استاندارد بین المللی مانند استاندارد روسیه را تولید می کند و آنها را به بازار فولاد ایران ، صادرات و بازارهای مرزی ارائه می دهد. این کارخانه در 30 کیلومتری اصفهان واقع شده و انواع اتصالات دنده ای را در اندازه های مختلف تولید می کند.
بزرگترین خریدار اتصالات فولادی است و از این رو بیشترین فروش این محصول را در بازار اصفهان و سایر شهرهای ایران دارد. در همین راستا و برای کسب مقام اول در فروش میلگرد فولادی موفق شد با ارائه قیمت پروفیل ویژه و ارزان میلگرد فولاد اصفهان در کارخانه جایگاه ویژه ای را در بین نامزدهای خرید و فروش این محصول کسب کند.
دریچه های آرماتور این مجموعه فولادی دارای استاندارد A3 و A4 و اندازه های 12 است. 14؛ 16؛ 18؛ 20 22؛ 25؛ 28؛ 32 و به دلیل کیفیت بالا ، همیشه اولین انتخاب انبوه سازان و حتی سازندگان شخصی پروژه های ساختمانی در شهرهای کوچک و بزرگ ایران است.

بخاطر قطر کم این نوع میلگرد، هر چه طول آن کمتر باشد، حمل و نقل نیز راحت تر می باشد. یکی از موضوعات بسیار مهم در هنگام خرید میلگرد 10 ساده، توجه به نحوه حمل و نقل آنها می باشد. با توجه به این که این میلگرد ها نیاز به خمکاری های متعدد دارند، لذا کمتر بودن قطر آنها در برخی موارد نیز قابل چشم پوشی می باشد. خریدار باید به این نکته که قیمت تمام شده خرید یک ظرفیت میلگرد از کارخانه با قیمت تمام شده خرده فروشی تفاوت دارد توجه نماید. مسافت نزدیک کارخانه کویر کاشان به شهر تهران نیز از دیگر عوامل در بورس بودن میلگرد کویر در این شهر است.
از آنجا که استان اصفهان در مرکز ایران واقع شده است ، شهرهای بزرگی مانند کرمان ، یزد ، شهرکرد ، تهران و خرم آباد از خریداران میلگرد کارخانه های ذوب آهن اصفهان برای استفاده در پروژه های ساختمانی و تأمین تهران آهن  به عنوان یک تامین کننده هستند. تأمین کنندگان ایمن محصولات این کارخانه را انتخاب می کنند.
علاقه مندان برای نظارت بر قیمت آهن کیلویی، تقویت میله های مختلف کارخانه های تولید محصولات فولادی ایران که عمدتا پیمانکار پروژه های ساختمانی و ساختمانی و همچنین سفارشی سازی پروژه های مسکن هستند ، با این نگرش به دنبال یک منبع آنلاین در پیام رسان تلگرام هستند.
مرکز فناوری اطلاعات تهران  بلافاصله پس از اعلام دفتر فروش کارخانه در کانال تلگرامی این شرکت آخرین قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان را منتشر و به روز کرد. با روشن نگه داشتن تنظیمات اعلان کانال تهران آهن ، می توانید به محض اعلام قیمت ها مطلع شوید.
برای مشاهده لیست قیمت محصولات فولادی میتوانید با مراجعه به سایت تهران آهن و جهت استعلام میلگرد اصفهان با کارشناساس بخش فروش میلگرد در ارتباط باشید.

آشنایی با انواع مختلف میلگرد تقویت کننده
یکی از مهمترین تفاوتهای بین آرماتورهای با مقاومت بالا و آرماتورهای معمولی تفاوت در نمودار تنش کرنشی این دو نوع آرماتور است ، بنابراین آرماتورهای معمولی دارای یک منطقه مشخص از مرز نمودار هستند ، اما مقاومت نشت بیشتر است دریچه های تقویت کننده و به اصطلاح نیروی بالاتر منطقه انتقال آنها غیر قابل تشخیص می شود.
دو روش دیگر برای تعیین مقاومت تسلیم آرماتورها معرفی شده است که در آنها تنش به صورت تغییر شکل 0.0035 به عنوان تنش تسلیم آرماتورهای با مقاومت بالا تعریف می شود. تقویت کننده با مقاومت در برابر مقاومت ، حتی با مقاومت تسلیم 120 ، در حال حاضر در ایالات متحده تولید می شود.در ژاپن ، آرماتور با مقاومت تسلیم 100 اکنون در ساخت و ساز و در عناصر مقاوم در برابر زلزله استفاده می شود.
در ایالات متحده ، تقویت کننده ها بر اساس استاندارد ASTM به سه دسته کلی تقسیم می شوند: A615 ، A706 و A1035. این طبقه بندی بر اساس نوع اتصالات ، مواد اتصالات ، روش تولید اتصالات و خصوصیات مکانیکی آنها انجام می شود.
میلگرد A706
این نوع اتصالات به دو دسته 420 مگاپاسکال و 550 مگاپاسکال تقسیم می شود. کلاس 550 مگاپاسکال احتمالاً اولین تقویت کننده با مقاومت بالا است که به طور گسترده در ایالات متحده برای طراحی سازه های مقاوم در برابر زلزله استفاده می شود. زیرا طولانی شدن آرماتور در زمان تخریب معیار مهمی برای استفاده از میله های تقویت کننده در سازه های مقاوم در برابر زلزله است.
مقایسه این دو کلاس قیمت میلگرد بازار نشان می دهد که اگرچه طول برای همه اندازه میلگرد این دو کلاس یکسان نیست ، اما میلگرد با قطر 22 ، 25 و 29 میلی متر از یکنواختی یکسان هستند و به احتمال زیاد این اندازه اتصالات می تواند به 550  مگاپاسکال بعنوان آرماتور طولی در عناصر مقاوم در برابر زلزله استفاده می شود ، در این صورت آرماتور به دلیل زلزله از کار می افتد.
میلگرد A1035
ساختار این نوع آرماتورها از مواد کم کربن با کروم بالا تشکیل شده است که باعث مقاومت بالای آرماتور می شود.
این دو نوع میلگرد برای اولین بار در سال 2004 در دو دسته 690 و 830 MPa تولید شد.
درصورت هرگونه سوال می توانید با کارشناسان تهران آهن از طریق آهن مشاور تماس بگیرید.

  • ۰۰/۰۲/۲۰
  • سئو سامان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی