سامان نویس

مجله ای برای پیشرفت

سامان نویس

مجله ای برای پیشرفت

پیوندها
  • ۰
  • ۰

چرا سئو سایت گردشگری ضروری است؟

امروزه یک مسافر سفر خود را با جست‌وجو در گوگل آغاز می‌کند. گردشگران اطلاعاتی در مورد مقصد، جاذبه‌ها، تورها، اقامتگاه‌ها، رستوران‌ها و حمل و نقل را جست‌وجو می‌کنند. با این وجود اگر پیشنهاد شما در صفحه اول نباشد، این بدان معنی است که شما وجود ندارید.

 

یکی از مزایای قرار گرفتن پیشنهادات شما در لینک‌های اول نتایج موتورهای جست‌وجو در مقایسه با تبلیغات تلوزیون یا تبلیغات فیس‌بوک، می‌توان به هزینه کمتر آن اشاره کرد. زیرا شما فقط و فقط باید آن را به دست بیاورید.پس میتوان نتیجه گرفت که ایجاد وب سایت گردشگری که هیچ‌کس نتواند از طریق گوگل و سایر موتورهای جست‌وجو آن را پیدا کند، معنی ندارد. موتورهای جست‌وجوی آنلاین منبع اصلی مراجعه‌کنندگان به صفحات وب هستند. یک صفحه وب بهینه شده تعداد بازدید بیشتر خواهد داشت و منجر به فروش بیشتر یا رزرو بیشتر، خواندن، درخواست و موارد دیگر می‌شود. SEO برای وب‌سایت‌هایی که هدف آنها جذب بازدید کننده بیشتر و تبدیل آنها به خریداران است، بسیار اهمیت دارد.

قیمت سئو

یکی از چالش های صاحبین کسب و کار اگاهی از قیمت سئو سایت می باشد چون بهینه سازی سایت یکی از مهم ترین عامل برای رشد کسب و کار ها شده است اینکه هزینه یک وب سایت چه قدر تمام میشود یکی از چالش های صاحبین کسب و کار ها است.

سئو سایت به هزینه های ماهانه شما اضافه می کند و شاید برای شما سوال پیش بیاید که آیا صرف این هزینه یا این قیمت و تعرفه سئو برای سایت منطقی است؟ دو جور میتونم براتون هزینه هایی که برای سئو یک سایت می کنید رو توجیح کنم. یکی این که شما تصور کنید که برای بازاریابی محصول یا خدماتتون باید یک بازاریاب متخصص استخدام کنید و طبیعتا یک حقوقی باید پرداخت کنید، معمولا تمامی بازاریاب ها به صورت درصدی کار می کنند و با توجه به فروش از شما درصد می گیرند. حالا اگر یک بازاریاب به شما پیشنهاد ماهی 5 میلیون تومان را بدهد و تضمین کند که فروش شما(تاکید می کنم”تضمین افزایش فروش”) را چندین برابر می کند بدون درصد بیشتر از فروش آیا حاضر به همکاری نیستید؟

  • ۰۰/۰۷/۰۱
  • سئو سامان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی